Untitled Document
Sinds 1999
Untitled Document
U bevindt zich hier: Webboy  »  Home  »  Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit- mede om eventuele schade te beperken- zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de verkoopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Bespaar een hoop zoeken en neem direct contact met ons op
  • Plan direct een Webboy door te bellen naar: 070 3907084
  • Voor minder dringende vragen kunt u ons een e-mail sturen.

Laat uw ICT keuren door de Webboy

Veiligheidskeuring voor uw ICT
Bescherm uw persoonlijke gegevens
Voldoe aan de eisen gesteld door uw bank
Voorkom problemen door internetonveiligheid
Advies van gecertificeerde keurmeesters